2012. április 23., hétfő

IHSW: Jancsi és Juliska

Áginál találtam rá az IHSW-re, mely egy nemzetközi méretű közös hímzés minden hónap harmadik szombatján. Gondoltam, benevezek ebben a hónapban.

I found the IHSW- logo on the blog of Ági, and I thouht I want to participate this month.



Kevesebb időm volt hímezni, mint előtte gondoltam, ezért csak ezek a kis részletek készültek el:


I did not have so much time for stiching last weekend as I had thought before so I stiched only these small details:





És a teljes munka, amit kb. egy hónapja kezdtem el:

And the whole motive I get start for a month ago:


Hummel: Hansel and Gretel
Needle Treasures

A többiek munkáit itt csodálhatjátok meg.


What other stichers have done can you see here.


Szép hetet!

Have a nice week!


Fidike

9 megjegyzés:

  1. Ezt már láttam valahol,nagyon helyes minta. Szép lesz.
    Írtam Neked a mail címedre, de a visszaküldi a rendszer.
    Ha valakit díjazol, értesíteni kell őt róla?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!

      Sajnálom, hogy visszaküldte. Esetleg én is megpróbálhatok írni a te címedre, aztán arra válaszolj.
      Ha a díjazott nem reagál, érdemes megkeresni.

      Törlés
    2. e-mail címem tothzofia@gmail.com
      nem nagyon tudok angolul, de valami olyant ír ki nekem, hogy a mail cím nem fogad, vagy nincs ilyen cím
      talán írjál nekem, úgy biztosabb lesz

      Törlés
  2. That is going to be a cute picture. I love Hummels - have several my mother embroidered for me.

    VálaszTörlés
  3. Hi!! Glad to have had your company this IHSW. Your Hummel is lovely. :D

    VálaszTörlés
  4. Sok kicsi sokra megy, üdv a csapatban!

    VálaszTörlés