2013. szeptember 16., hétfő

Babzsákok

Pár hete elővettem a varrógépet, és azóta el sem tettem. Több kisebb dolgot varrtam, javítottam meg, előtérbe kerültek a meg nem valósított tervek... Régóta akartam például babzsákot varrni. Először arra gondoltam, hogy az Afrika-blokkot használom fel a zsák egyik oldalának. Az ötéves azonban túl kicsinek találta rajta a majmos részt, így teljes egészében a dzsungeles anyagból varrtam egy cipzáras babzsák-tasakot. Így esetleg még más is (akármitartó) lehet ebből a szép anyagból.



Sajnos már nem tudom, kinek a blogján láttam a használt (talpán, sarkán lyukas) zoknikból készült babzsákokat. Ebből a típusból is varrtam párat, pillanatok alatt megvan.


Ezek után megnéztük Virágnál, mit is lehet vele játszani. Jól jön majd a hosszú őszi, téli estéken...

Van más ötletetek babzsákos játékra, zokni újrahasznasítására?

Szép hetet!

Fidike

3 megjegyzés:

  1. Ez a zoknis babzsák fantasztikus! Jó ötleteket lelsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Babzsákos játék? Nekem egy ötletem sincs, én talpmasszírozásra ismerem. Rémlik olyan, hogy a gyerek a fején viszi, a jó tartás érdekében....
    Ötlettől függetlenül: csinosak lettek.

    VálaszTörlés
  3. Edesek.:)

    Kedves Fidike,kerlek ugorj at a blogomba.:)

    http://petite-armoire.blogspot.com/2013/09/10-questios-for-me-10-questions-for-you.html

    VálaszTörlés