2015. június 26., péntek

Stitch from Stash június

Entry of Month: June

Spent: 9 CAD

Earned: nothing

Balance June: 63 CAD

  Hamarosan itt az első félév vége, a "Gazdálkodj okosan":) nevű hímzős játék első fele is lezárul.
  Linklista itt.

  Először megmutatom, mire költöttem el 6 eurót ebben a hónapban.



Ilyen gyönyörű bélyegek voltak a Franciaországból érkező borítékon...



... benne pedig ez az újság, amelyet X-Leki blogján láttam.



Nagyon megtetszett belőle az a kötögető mókusmamika.



És ha tudtam volna, hogy hímzett borítékokhoz is van útmutató ugyanebben az újságban, akkor egy pár hete másképp is elkészíthettem volna az én hímzett borítákomat, ugyanis...



... részt vettem egy hímzett borítékos csereberében. Ezt én kaptam a szervezőtől,  Mii Stitchtől




Ilyen szépségeket rejtett a boríték.
Még sosem volt ilyen fonalam, tetszik, hogy nem lehet összegabalyítani (látnátok csak a tarka, rendetlen fonalkupacomat!:)

Thank you very much, Mii Stitch!



Ezt pedig én készítettem egy másik résztvevőnek. A madárka Luli blogjáról való, az ágat tavaszias-nyárias színekkel aktualizáltam. A hangjegyek, a napocska és a felhő saját kútfőből van.
A boríték egy egyszerű, bélelt téglalap, cikkcakkos ollóval vágtam körbe - arról koppintottam, amit én kaptem ebben a cserében.
Az árvácska alatt persze ott a név és a cím, majdnem elküldtem egy sima nejlonzacskóban, de aztán mégsem mertem, "igazi" borítékba is beletettem, úgy postáztam.


Én ezeket küldtem  benne.


Azt hiszem, ennyi kép elég is mára! A holland sormintákkal is haladtam, azokat majd mutatom alkalomadtán, az akácot pedig megnézhetitek az előző bejegyzésben.

Szép hétvégét!

Fidike


6 megjegyzés:

  1. Szépet kaptál, küldtél!
    Én nem mertem benevezni, nem csak a - mostanában állandó - időhiány miatt, hanem mert nem tudom, hogy kell hímzett borítékot készíteni... bár valószínűleg nem olyan bonyolult, mint gondolom... :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Oooo this post is like a treasure chest! Everything looks really great!

    My admiration to Mii's generosity♥

    Have a great weekend ♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Lovely exchange of gifts!! :) beautiful envelope stitching!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ötlet ez a küldözgetés. Sok olyan dolgot kap az ember, amit egyébként nem tudna megszerezni. Klassz ajándékokat kaptál.

    VálaszTörlés
  5. Glad you were happy with my first ever mail art!! :) It was fun to make!
    Love the one you've made, the dotty fabric is fantastic.
    Thank you again for taking part ;)

    VálaszTörlés
  6. Oh wie schön diese Umschläge für den Mailart-Exchange geworden sind. Und so viele kleine Überraschungen.

    VálaszTörlés