2017. április 21., péntek

April Showers: Szeszélyes április



  A tematikus hímzés keretében vizet, esőt tartalmazó mintát hímeztem. (Havasat is lehetett volna, különösen aktuálisan ebben az áprilisban...) Régen kinéztem már ezt a szép kis képecskét, kapóra jött.


Minta: Little Marmaid by Maja alapján
Vászon: 32 ct by Jucus
Fonalak: itthoni készletből

A vászon egyszerűen telitalálat, nagyon jól jelképezi a tengert! A fonalak közül a lazacszínű színátmenetes tetszik a legjobban. A mintát egy kicsit átvariáltam, mivel rontottam egy helyen, és nem akartam bontani. Sokat hezitáltam a feliraton. Az eredeti 'Sweet Summer' helyett 'Itt a nyár', vagy 'A kis hableány' jött szóba. Végül mintent elvetettem, és maradt így, mindenki úgy magyarázza, ahogy akarja.

Már csak az a kérdés, hogyan fejezzem be... Ti mit gondoltok?

Rita

12 megjegyzés:

  1. Első gondolatom a kispárna volt, a Te "kis hableányod" részére :)
    Bájos kis minta, és az anyag színe tényleg tökéletes :)

    VálaszTörlés
  2. Beautiful stitching, such a sweet mermaid.

    VálaszTörlés
  3. Cute stitching and the fabric is lovely too:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos. Idén tényleg mindent lehetett volna hímezned. Tuti ilyen áprilisra találták ki a szeszélyes nevet... Kár, hogy a szelet nem lehet hímehin(höhö)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is Ariel jut eszembe. Miért minket kérdezel? Ott van a "professzor gyerek", Ő, a kislány tudja!

    VálaszTörlés
  6. A gyerek nagy GY-vel. Mert Ő ért hozzá a legjobban.

    VálaszTörlés
  7. liebe Rita danke für deinen Kommentar, bei dir habe ich regelmässig gelesen, aber nie geschrieben, es war nicht eine gute Zeit und ich hatte keine Freude mehr damit,da ich am SAL mit nähe benötige ich den Blog wieder LG

    VálaszTörlés
  8. Hi Rita,
    Thank you for your visit, and kind comment on my blog.
    Beautiful stitching! I agree with Palko, a small pillow, pincushion size would be sweet!
    Barbara x

    VálaszTörlés
  9. Ez komoly? Piacozol? : paradicsompalánta...

    VálaszTörlés
  10. Nálatok milyen idő van? Kiültethetőek?

    VálaszTörlés
  11. Wie schön, eine kleine Meerjungfrau von Maja. Ein sehr gutes Motiv für das April-Thema.

    VálaszTörlés