2017. július 21., péntek

Egyetlen július: Patchwork Baby




  Júliusban egyetlen hímzésre kellett koncentrálnunk, ami nekem ugye a gyenge oldalam. A nyaralás miatt azonban egyszerűbb dolgom volt: csak egy hímzést vittem, így nem csábulhattam el másfelé (max. csak a kötés és a horgolás irányába).




  A keresztlányomnak lesz babaköszöntő. A szemfüles olvasó már biztos észrevette, hogy nem siettem el a dolgot, az idén már nyolc éves a leendő tulajdonos. Igyekszem még a következő szülinapja előtt átadni neki. - Az alsó sorban bontanom kell egy virágot, hogy kiférjen az évszám, és az évszámokat is újra kell hímeznem, mert egy kockával nagyobbak lettek, mint a hónapot jelző római szám...

  Itt nézhetitek meg, hogy mit hímeznek a többiek.

  Szép hétvégét!

  Rita


8 megjegyzés:

  1. :D ami késik, nem múlik.

    VálaszTörlés
  2. Gorgeous! What a sweet stitch.

    VálaszTörlés
  3. Rita, szerintem ne bontsál. A virágból próbálj meg egyest csinálni. Nem is olyan nehéz. A római számoknál a V-nél tegyél még egy X-t alulra és akkor csak a I-nél kell két kersztszemet bontanod. ..
    Biztos nagyon fog örülni ennek a személyre szabott ajándéknak. Nem kell neki azt tudni, hogy mikor készült... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a bíztatást! Már kibontottam és újra varrtam, a virágot nem egyesre, hanem kettesre kellett volna átalakítani...
      Írnál nekem a mamivonat@yahoo.se címre? Szeretnék neked e-mailt írni, de sajnos nincs meg a címed.

      Törlés
  4. Hihi! Tényleg nem sietted el. Tündéri a kép.

    VálaszTörlés
  5. Oh, was für eine schöne Vorlage von Jardin Privé.

    VálaszTörlés