2017. augusztus 18., péntek

Barátnő-táskák


  Van Egerben egy bolt, ahol a sok szép méter- és rövidáru társaságában alkotni is lehet. Pont a nyaralásunk idejére esett egy táskavarró alkalom! Nem haboztunk sokáig a barátnőmmel, jelentkeztünk.




A barátnőm táskája.

   Az anyagválasztás jól jellemez minket: sok mindenben hasonlóak vagyunk, a színvilágunk azonban más.


Az én táskám.

Zsuzsának köszönet a szabásmintáért és az útmutatásért!


Belső zseb, mágnes, bélés... és az új horgolós projekt.

  Már nagyon régen szerettem volna táskát varrni, örülök, hogy megvalósult! És mivel rákaptam az ízére, jó lenne egy hátizsák is, mondjuk egy ilyen. Hm, most, hogy jövő héten kezdődik az iskola és folytatódik a továbbképzés is, talán nem pont erre lesz időm, de ami késik...

Szép hétvégét!

Rita

4 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon jól néz ki. Szuper ötlet a fül felhasználásához! Naná, hogy kinagyítva tanulmányoztam a képeket és kérdezném: mi készül az apró horgolt kockákból?
    Mióta mondtad nálatok az iskola állja a könyvek és füzetek költségeit már mindenkinek elújságoltam akivel találkoztam. Ez szuper biztonságot adhat, mert az állam törődése jó. ÉN IS AKAROK ilyen országban élni! Úgy értem itt.
    Amúgy akinek három gyereke van, itt is jogosult ingyen tankönyvre. Én egyszer vettem igénybe, de év végén vissza kellett adni, így minden ceruzával tett jelölést kiradíroztam. Vigyázni kellett rá. Úgy döntöttem inkább megveszem, kedvére jelölgessen, rajzoljon bele. Nekem nem jött be. Ott is ez a helyzet?

    VálaszTörlés
  2. I love your friendship bags Rita ♥♥♥

    Have a great weekend

    VálaszTörlés
  3. Beide Taschen sind sehr schön geworden. Ich liebe die Stoffe, sie sind perfekt.

    VálaszTörlés
  4. Ó, csak most látom. Szép lett nagyon! :)

    VálaszTörlés