2017. szeptember 13., szerda

2017. szeptember 12.


A nap indulhatna jobban... Megfáztam, nincs hangom, bágyadt vagyok. Egész napos pihenő van kilátásban.


                                       A nap egyik legfontosabb kelléke: papírzsebkendő. 
             (A zsebkendőtartót itt már mutattam. Ha újra varrnám, nem tennék rá gombot.)



Le kell mondanom egy szülői fogadóórát az iskolában.



A reggeli napsütés csodaszép mintát rajzol a függönyre.



Tízórai a hatévesnek.



Papivonat kapta az első sorban lévő szép virágokat a hétvégén (szülinapja volt).
A kaktusz is ajándék, a szukkulenseket és szaporítottam, néha elajándékozok belőlük egyet-egyet.



Ilyenkor különösen is hálás vagyok azért, hogy a gyerekek már egyedül is el tudnak menni az iskolába (öt perc séta).



A Summer Harmony Blanket negyedik sora is kész, válogatni kell a következő körhöz a nagyinégyzeteket.



Két adaggal lettem készem (a külső kör a két képen csak első ránézésre ugyanaz a szín).



Egy idő után témát váltok: pulcsikötés következik.



Mivel tényleg nagyon gyenge vagyok, az iskolából hazaérő gyerekek látják el a háziállatokat...



... és főzik meg a (nem csak betegeknek járó) forró kakaót.


Ez volt tegnap. Ma már jobban vagyok.

Köszönöm, hogy végignézted!

Rita

5 megjegyzés:

  1. Oh je, das hört sich nach einer Erkältung an. Ich wünsche dir gute Besserung.
    Deine Granny Squares sind so schön geworden. Tolle Farben.

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást! És csúcsak a sárcaid. Rendesek, hogy még kakaót is csinálnak neked. Vagy te nem kaptál?
    A nagyitakaród csodaszép lesz. Már a múltkor is megcsodáltam a másikat, amit szintén Lucyval horgoltál. És a pulcsi színei!!!

    VálaszTörlés
  3. Hope you are getting better now. The crochet blanket squares look pretty and colorful:)

    VálaszTörlés
  4. Szegény! Borzasztó dolog betegeskedni. Jobbulást!
    Valóban jó, hogy már egyedül is boldogulnak a gyerekek.
    Nem, nem tűnik egyformának a horgolt négyzet. Szuper színes.

    VálaszTörlés