2017. október 22., vasárnap

Csillámló október: Szerelemfa, giveaway


Október a csillámló vásznak, fonalak, gyöngyök és charmok hónapja a közös hímzésben.

Adta magát a Szerelemfa, alias három éve megkezdett UFOm. A fa törzse és pár pillangó ezüstösen csillogó fonallal van hímezve.


A kimosott, kivasalt képet szövőkeretbe feszítettem, hogy ne gyűrődjön, így varrtam rá a gyöngyöket és a charmokat.


És íme! El is készült. Féltem a gyöngyözéstől, de viszonylag könnyen ment, és nagyon tetszik a végeredmény!


Love Tree by Bothy Thread

Ha megtetszett a minta, és szeretnéd megkapni, jelezd hozzászólásodban, és tiéd lehet a maradék fonalakkal, gyöngyökkel és charmokkal együtt. Több jelentkező esetén sorsolni fogok, november 12-én hirdetem ki a nyertes nevét. 

Szép estét!

Rita

7 megjegyzés: