2017. november 7., kedd

Pofonegyszerű poncsó


  Ismét a szoros határidőnek köszönhetek egy újabb ruhadarabot, jelen esetben ezt a poncsót. A Skóciába való indulásunk előtti utolsó délutánon varrtam hirtelen felindulásból. A varrószobámban azóta is felfordulás van!



Az anyag többrétegű, apró kockásan steppelt. A szabásmintát az egyik kolléganőmtől lestem el. Nagyon egyszerű: a duplán hajtott négyszögletes anyagot az egyik vállán-oldalán összevarrjuk, majd az egész pocsót körben elszegjük. Én azzal a különbséggel varrtam, hogy a négyzet egyi feléből levágtam egy háromszöget nyakrésznek, és azt is beszegtem. Ezen az oldalon láthattok egy hasonló poncsót leírással együtt.


  Kényelmes és praktikus viselet volt az enyhe, de szeles Edinburgh-ban. Úgy láttam arrafelé nagyon dívnak az ehhez hasonló poncsók, szóval - bár az enyém csak saját színéből kockás - elég jól beolvadtam az őslakosok közé.

  Rita

6 megjegyzés:

  1. Mi a véleményed Skóciáról?
    Amúgy nagyon jó, hogy mentek...
    Fiam dolgozott ott, nem jó a véleménye a hétköznapokról.

    VálaszTörlés
  2. Rita: It is beautiful.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  3. Rita: I do not have your email but want to thank-you for stopping by my Blog.

    Catherine

    VálaszTörlés
  4. Dein Poncho sieht toll aus, ich liebe diese Farbe. Er ist ideal für die Herbstzeit, wenn es noch nicht so kalt ist.

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy pofonegyszerű, azonban szuper is!
    Tényleg: milyen volt Skócia? Képeket nem hoztál?

    VálaszTörlés