2018. január 7., vasárnap

Summer Harmony Blanket


  Lucy nyári takaróját valamikor júliusban kezdtem el horgolni, és a napokban lett kész. Azonnal fel is avattuk a nappaliban egy piknikkel, amelyre pónik és babák voltak hivatalosak.
  
  Most következzenek a fázisfotók az egyre növekvő takaróról! 


Bölcsi (1. sor)


Ovi. (2.sor)


Alsó tagozat. (3. sor)


Felső tagozat. (4.sor)


Gimnázium. (5.sor)


Felnőtt takaró. (6. sor és keret)


Néhány kép a nyári takaróról a téli kertben.




És végül természetes élőhelyén, ahol legtöbbször használatban van.

  17 szín, 102 nagyinégyzet, amiből száz került a takaróba. Az Lucy által előre pontosan megtervezett színhatás ellenére is egyedi, mert a 85. kocka környékén eltévesztettem a sorrendet, és ezért a következő sort is át kellett variálnom.

  Jó ránézni a hideg, sötét téli napokon.

  Rita
  

10 megjegyzés:

  1. Eine schöne, farbenfrohe Sommerdecke!

    VálaszTörlés
  2. Azt a mindenit! Gratulálok a pokoli nagy melóhoz! Eszméletlenül jól néz ki! Gondolom félted, de nagyon hasznosnak látszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Nem féltem, mosható (műszálas fonalból van).

      Törlés
  3. Rita: WOW this is beautiful.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  4. Beautiful blanket!:) lovely colors!

    VálaszTörlés
  5. Aztamindenit! Hát nem semmi meló lehetett ezt a hatalmas takarót elkészíteni. Tisztelem a kitartásod!

    Jaj, nem reagáltam, de persze megjött a csomag már vagy ezer éve! Köszi szépen!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm amit a blogomra írtál: Egy hűs fuvallat egy begőzölt csajhoz. Azaz: tényleg!, ez csak egy hobbi....

    VálaszTörlés
  7. Was für eine tolle Decke! Diese Regenbogenfarben sehen herrlich aus.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó színösszeállítás...Mutatós..Én is készítettem maradékból, pár évig készült, de igy szebb !!!

    VálaszTörlés