2018. április 30., hétfő

Mondbeere kendő


  Kötöttem már egy pár sálat, nyakmelegítőt és kendőt magamnak, de ezek közül csak kevés vált be. Mostanra rájöttem, mit szeretek a kedvenc sálamban (ami sk, de nincs fent a blogon, csak a ravelryn). Szerettem az elnyújtott háromszög formáját, és a csíkok is bejönnek nekem. - Most, hogy enyhébb az idő, de még mindig elkél a sál, szerettem volna egy vékonyabbat, hasonló alakzatban, de kevesebb színnel, viszont a csíkok megtartásával. 


  A minta eleinte okozott egy kis fejtörést, de aztán kevés koncentrácival is gyorsan haladt - ideális előadások és utazás közben. Lustakötés váltakozik benne áttört, csipkeszerű részekkel, plusz az egyik széle végig lyukacsos. Harmonikus csíkos összhatású.

 
 A fonal nagyon különleges, mivel pamut, csalán(!) és gyapjú keveréke. És ennek ellenére nem szúr! Puha, hűvös az érintése.


  Mióta elkészült, sokat hordtam, esélye van a ritka kedvencek közé kerülni.


Részletek a ravelryn.

  
Szép májust mindenkinek!

Rita

4 megjegyzés: