2018. szeptember 15., szombat

Nyári zoknicipő


   Csak a legmelegebb nyári napokon járkálok mezítláb a lakásban. Amint harminc fok alá süllyed a kinti hőmérséklet, már kell egy zokni. Az azért mégis túlzás, hogy már augusztusban elővegyem a vastag gyapjúzoknit, gondoltam. Különben sem szeretem, hogy könnyen kikopik a sarkuk.

  Tavaly kötöttem két párat a húgomnak és az keresztlányoknak műszálas fonalból. Nem a legkörnyezetbarátabb megoldás, de strapabíró, és hát ez is sokat nyom a latban.

  Találtam egy egyszerű mintát, ami tényleg egy este alatt kész. Ráadásul kicsit nőiesebb, mint amiket eddig gyártottam - főleg, ha az ember lánya kifesti a lábujjkörmét (én nem ebbe a táborba tartozom, így érzékeny idegzetűek óvatosan nézzék csak a képet.)


Részletek a ravelryn.


  Szép napot!

  Rita

4 megjegyzés:

  1. Praktikus, meg mutatós.
    Igenis jó a műszál is bizonyos esetekben.

    VálaszTörlés
  2. Rita: They are lovely, the color is perfect.

    Catherine

    VálaszTörlés
  3. Sehr gute Pantoffelchen, wenn man barfuss laufen will, aber auch warme Füsse haben.

    VálaszTörlés