2019. december 30., hétfő

2019 dióhéjban

 
  A hagyományos, év végi összefoglalót gyertyafénynél, a karácsonyfa mellett üldögélve írom, csak a szárító brummogása töri meg a csendet.

  Az idén is a varrás vitte a prímet, legalábbis a befejezett projektek számát tekintve. Játékok, pizsamák és persze a szíve csücske a fehérnemű készült. Jó lenne ez utóbbi területen fejlődni.





   A kötés-horgolás-makramé vonalon az amigurumin volt a hangsúly. Nagyon hálás műfaj, cuki kis darabok születnek viszonylag gyorsan. A ruhadarabok között viszont a kötés vezet.




  Egy közös varrásnak köszönhetően végre végleges formába öntöttem két régebbi keresztszemes hímzésemet, valamint kikacsintottam a posztóhímzés irányába. Nem bántam meg. A keretezett képektől elmozdultam a tárolók-dekorációk irányába, ez volt a tervem!




 Az év újdonsága a kenyérsütés lett. Ártatlan kis konyhaszekrény-rendezéssel és lisztek osztályozásával indult, ehhez képest szinte napi rutinná fejlődött: mindig van itthon frissen sütött vagy lefagyasztott házi kenyér. Remek stresszoldó a sütés számomra, és büntetlenül lehet enni (nem úgy, mint a sütiket), merthogy rajta van a napi étrenden. 


  Köszönöm, hogy az idén is olvastátok a blogomat és írtatok hozzászólásokat. Egyre kevesebb az aktív blog, de én nagyon hálás vagyok, hogy megtaláltam ezt a műfajt, és folytatni szeretném az írást jövőre is. 

  Szóval jövőre ugyanitt!

  Rita


6 megjegyzés:

  1. Szeretem dolgok gyűjteménye, gyűjtőhelye!
    "Egyre kevesebb az aktív blog, de én nagyon hálás vagyok, hogy megtaláltam ezt a műfajt, és folytatni szeretném az írást jövőre is. "
    Pontosan így gondolom én is!
    Sikeres, boldog Új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Schön wieder deine diesjährigen Handarbeiten und Brotsorten in einem Jahresüberblick zu sehen.
    Ja, mir macht auch Spaß meinen Blog zu schreiben, andere Blogs von Gleichgesinnten, also Handarbeiterinnen hier in der Blogwelt zu lesen.
    Ich wünsche dir im neuen Jahr die Verwirklichung verschiedenen schöpferischen Ideen und Plänen!
    LG Rita

    VálaszTörlés
  3. Gazdag kézimunka az évben.
    BUÉK!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra! És külön köszönöm, hogy reagálsz a bejegyzéseimre, nagyon sokat jelent. És még köszönöm szépen a parasztkenyér receptjét, már háromszor sikerült megsütni, különböző lisztekkel, mindig nagy siker volt. Még a szelektív evő gyerekem is evett belőle, ami nagyon nagy szó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogra való rácsodálkozás kölcsönös!
      Örülök, hogy sikert aratott a kenyér.

      Törlés
  5. Érdekes mennyire egy irányba megyünk: keresztszemes, ruhavarrás, kenyérsütés:) nekem egyedül a kötéshorgolás maradt ki, de valószínüleg ha nem fiam, hanem lányom lenne már az is lenne...

    VálaszTörlés