2021. november 1., hétfő

Blogvember 1

  A blogtóber már elmúlt, lemaradtam róla, de ma kezdődik a blogvember. A "nagyok" a blogtóber minden napján posztoltak, majd meglátjuk, tőlem mennyire telik ebben a hónapban. Néha lehet, hogy csak egy-egy (nem kézimunkával kapcsolatos) képet mutatok, és csak röviden írok, zajlik az élet!

  Ma reggeli közben, futtában kötöttem pár sort a már hónapok óta elkezdett újabb mosogatórongyon. Mostanában nem kötök sokat, gondolkodni kellett, hogyan is jön ki a keret lyukmintája. Amint rájöttem (rábakkantam, ahogy a nagymamám mondta anno), olyan volt, mint amikor az ember eszébe jut egy félig elfelejtett dallam. 


  A bögre szülinapi ajándék a fiamtól, a zsebpénzéből vette. A joghurtban csipkelekvár, amit a hétvégén főztem a házunk mögötti hegyen termett bogyókból. Sok dologért lehetek hálás, ha erre a képre nézek.



  Barbara bingójában keikszeltem a fekete teás, a kötős és a november 1-i mezőt.

  Szép napot!

  Rita

1 megjegyzés:

  1. A fiam is leszedegette a mezőn levő fákról a csipkebogyót. Még pont annyi dzsemfixem volt amivel be is főzte. Nagyon macerás. Nagy darab orvosi gézen szűrte le. Igen, hálásak lehetünk a természetnek(is) azért amit ingyen kínál. Érdemes élni vele. A fiadtól tündéri hogy a zsebpénzéből ajándékozott meg. Újra is, azaz neked hála a nevelésért.

    VálaszTörlés