2012. október 2., kedd

Lyuk, ház, dzsungel

Jó ideje nem mutattam a képes ABC-t (ugye, már hiányoltátok? :D), azóta elkészült három betű.

Még a télen elhatároztam, hogy a lyukat nyáron, világosban fogom varrni, annyi benne a sötét öltés. A képen is látszik, hogy nem megy a franciacsomó (ötleteket, segítséget szívesen veszek), a szörnyecskék szeméhez kellett volna.

Ismét egy házikó (a szeptemberi Lizzie Kate-hez hasonlóan), a pepitamintás tető különösen tetszik.



És hogy mi sülhet ki hatféle zöld és egy barna kombinációjából (kis feketével tűzve), mutatja az őserdei részlet:






Most járok kb. az egyharmadánál.


Szép napot!

Fidike

2 megjegyzés:

  1. A francia csomó nekem sem megy, igaz még csak vagy 2x próbáltam.
    Mire a négyévesed elkezdi a sulit, kész is lesz az ABC.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól haladsz, ezek is nagyon szépek lettek!
    A francia csomóból nekem egyes jár - gyöngyözni szoktam helyette, ha engedi a minta :)
    Nektek is szép napot!!!

    VálaszTörlés