2012. október 31., szerda

Üres kocka

Mónika játékának tizenkilencedik blokkja:


Elkészítési útmutató itt.

Egy egész takarót vagy képet képtelen lennék megvarrni ilyen mintával (nemcsak amiatt, mert hihetetlen pontosságot igényel: a Vasarely-típusú képek láttán elkezdek szédülni), de nagyon érdekes volt megszerkeszteni egyetlen üres kockát. Közben hálával gondoltam a gimis matektanárnőmre, aki belénk verte, mi is az az egyenlő oldalú háromszög, és hogy a háromszög belső szögeinek összege 180 fok.

Szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Ez egy patchwork???
    Mert ha igen, akkor gratulálok! Elképesztő! Igen, el is hiszem mekkora pontosságot kívánt.

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt akartam írni, hogy : nem mondod, hogy ezt varrtad! Azt hittem, valami képet raktál be, hogy ilyennek kéne lenni... :)
    Én is csak gratulálni tudok! Fantasztikus vagy! :) Nagyon tudsz már!

    VálaszTörlés