2012. október 4., csütörtök

Zöld gyereksapka

A múltkor, a reptérre való indulás előtti utolsó pillanatban bedobtam egy vastag zöld fonalat (no name, 80% müszál, 20% gyapjú) és egy hatos kötőtüt a kesztyütartóba. Útközben találomra felszedtem a szemeket és elkezdtem kötni. Ekkor még nem tudtam, kire lesz majd jó a sapka (rám vagy a majdnem 23 hónaposra). 2 sima, két fordított az elején, utána csak sima, szaporítással.

Aztán pihent pár hetet a dolog, majd egy este, amikor a dzsungel varrása után már nem bírtam keresztszemezni, elővettem pihenésképpen. Gyorsan elkezdtem fogyasztani a szemeket, befejeztem és összevarrtam.

A majdnem 23 hónaposra lett jó. Fantasztikus érzés, hogy minta nélkül, találomra sikerült.






Szép hétvégét!

Fidike

2 megjegyzés:

  1. Tuti, hogy fantasztikus érzés! :)
    Nagyon jól sikerült!
    Szép hétvégét Nektek is! :)

    VálaszTörlés
  2. Csak úgy "találomra" nagyon klassz lett.
    Nekem még leírás alapján se menne:)))
    Kellemes szép 7 végét !!

    VálaszTörlés