2013. április 30., kedd

Horgolt edényfogók (1)

Az edényfogók közül nekem a horgoltak a kedvenceim. A forró sütőből gond nélkül ki lehet velük emelni a tálat, tepsit. Turiban találtam már többfélét is, azokat használtam eddig. Csak arra kellett vigyázni, nehogy egy lyukas résznél a kezem hozzáérjen a forró edényhez. Eljött hát az ideje egy saját edényfogó horgolásának. Amikor megláttam ezt a videót, amely a DUPLA horgolt edényfogó elkészítését mutatja be, belevágtam. Nagyon kezdő szint, egyfajta pálcából áll az egész. Esti mese nézése közben horgoltam javarészt. Nem túl dekoratív, de nagyon szeretem, mert praktikus, és remek gyakorlás kezdőknek.

Av alla sortens grytlappar tycker jag mest om de virkade. Utan problem kan jag lyfta ur varma föremål ur ugnen med dem. Jag har hittat flera stycken i secondhandbutiker och har använt dem hittils. Vissa hade hålmönster, så jag har bestämt mig att virka egna, som ár tjockare. När jag hittade denna tutorial med DUBBELT virkade grytlappar (och utan hålmönster), har jag gjort ett försök. Nivån är den lägsta nybörjare, man virkar en sorts mask hela tiden. Jag har virkat grytlapparna samtidigt som jag kollade på kvällens barnprogram. De blev inte jättedekorativa, men väldigt smidiga att använda och en bra övning för nybörjare i virkning!

Előlről:




 Hátulról:



Fonal/Garn: 100% pamut/bomull
4-es horgolótű/virknål
Súly/Vikt: kb/ca 27 g

Szép estét!

Trevlig valborg!

Fidike

3 megjegyzés:

  1. Jó ötlet! Ilyet még úgysem próbáltam :)
    Bár mostanában mostohagyerek a horgolás, öltésfajtákat váltogatok, gyakorlok :)

    VálaszTörlés
  2. Lovely work Fidike!
    I desperately need a pair of such!Your's is easy to crochet!I'll try!
    Hugs

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks, Nurdan!

      I am glad reading that you also like and need them!

      Törlés