2013. május 6., hétfő

Cica

Ha jól számolom, hét éve megvan ez a könyv: egy angliai antikváriumban vettem.


Azóta nézegetem, lapozgatom. Nem vagyok nagy cicabarát, de jópár minta elnyerte a tetszésemet. Látjátok például azt a kis lilát ott lent a jobb sarokban?

Azt szemeltem ki elsőként. Átvariáltam a színeket, és nem kapott keresztszemes keretet sem. A könyvben romantikus levendulás illatpárnaként szerepel, de nekem más vele a tervem.

 Jó lenne megcsinálni egy szép pinkeepnek, de lehet, hogy győz a lustaság, és csak kereteztetem.



A vászon szürke aida (turis:), 106-os DMC-vel hímeztem a hátteret, a cicát  606-ossal.
Mérete kb. 13X13 cm, 72X72 öltés. 


A cicák ügye keresik egymás társaságát? Mert már kinéztem a következőt...

Szép hetet!

Fidike

6 megjegyzés:

  1. Én viszont nagyon is cicamániás vagyok. Élő cicáink nincsenek, csak anyukáméknál (most is van két 3 hetes apróság), de van 40 valahány cicám - fa, kerámia, agyag. Ső, van egy saját faragás, kb.30 évvel ezelőtt faragtam. Hímzett még nincs, nem is tudom miért.
    Nagyon jó lett ez a cicuska, és ha nem baj majd a mintáját elkérném. Majd, valamikor, nem tudom mikor, talán egy kovetkező életben hozzájutok :-)
    Szorgalmas vagy mostanában :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper ez a cica! És nagyon tetszenek a színei is! :)

    VálaszTörlés
  3. I've missed this post too:(
    Kitty looks so very lovely! Love the colour you used!

    have a great weekend!

    VálaszTörlés