2018. augusztus 19., vasárnap

Virágos anya-lánya kalap


  Azt hiszem, ez felnőtt életem első kalapja, ami jó a fejemre, a készen vettek mind kicsik voltak. Gondoltam, szerencsét próbálok egy saját készítésűvel.


Bright Hat Ottobre 2015/3.

  Gyerek szabásmintából varrtam az elsőt a hétévesnek, aztán abból kiindulva egy nagyobbat magamnak, mindkettőt régi férfiingből. Az elsőt a Papivonatéból, a magaméhoz pedig turiztam egyet. A virágos pánt(lika) a hétéves kérésére került a házhoz, eredetileg hajpántot szeretett volna belőle. Végül a kalapon kötött ki, szerintem nagyon illik rá.


  A pocsék képek ellenére jelentem, hogy a nyár egyik legjobban kihasznált ruhadarabja (volt) részemről. Ezzel a kalappal és a napszemüvegemmel felszerelkezve bátran sétáltam a kánikulában is - ráadásul inkognitóban - sokan nem ismertek fel!

  Szép napot!

  Rita

6 megjegyzés:

  1. In diesem sehr sonnigen Sommer konnte man nicht ohne Mütze und Brille draußen sein. Schön für beide!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy! Csuda jók lettek!

    VálaszTörlés
  3. Csudajók a kalapok!
    Én is mindig ezzel küzdök, hogy túl nagy a fejem... vagy túl kicsik a kalapok? :)
    Aranyosak vagytok így ölelkezve .)

    VálaszTörlés
  4. Rita: Your hats are wonderful.

    Catherine

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes vagy. Szuper lett mindkét kalap.

    VálaszTörlés