2018. augusztus 26., vasárnap

Bő nyári nadrág


  A kalap mellett a nyár másik kedvenc ruadarabja egy bő nadrág volt. Az anyagot eredetileg függönynek vettem. A nyaralás előtti utolsó napokban gyorsan kellett valami nadráganyag, akkor bukkantam rá. 

                                                       

  A pizsama hatást testhez alló felsőkkel lehet ellensúlyozni. A kánikulában viszont ezzel sem törődtem, csak a kényelem volt a cél.


  Ismét kiléptem a komfortzónámból, amikor nagymintásból varrtam magamnak nadrágot. Megérte!


  Minta: Wide Leg (Ottobre 2017/2.)
42-es méret

Szép napot!

Rita

5 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem pizsama nadrágos. Egyszerűen csak friss és remek darab. Kényelmesnek is tűnik.Sőt! Nekem nagyon tetszik ez a minta.
    Nekem van egy még úgyabb, hasonló virágos, de még rózsaszín is. Én is kérdeztem a lányom: öreganyád felvehet ilyet? Persze Anyu, hordjad! Meggyőzött és imádom, különösen a jó vászon miatt.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem sem néz úgy ki, mint a pizsinadrág! Nagyon jó színe van, és látszik,hogy lezser, kényelmes darab. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Eszembe nem jutna a pizsama róla. De a függöny sem. Ez az anyag nadrágnak készült :))

    VálaszTörlés