2018. október 26., péntek

Két kép keretben (3), avagy Jardin Privé párban

  
  Végre ismét egy keresztszemes bejegyzés! 

  Bevallom, úgy két-három hónapja alig hímeztem valamit. Először a nyaralás, aztán pedig a sok munka miatt: augusztustól több év részmunkaidő után ismét teljes állásban dolgozom. Ha van egy kis időm este, inkább horgolok vagy kötök, nincs energiám a bonyolult mintaíveket bújni. Lehet, hogy váltanom kellene egyszerűbb, kisebb mintákra? Azokhoz ritkán van ihletem...

  A helyzetet az is bonyolítja, hogy egy hete szinte minden lementett dokumentumot (munkahelyit és privátot egyaránt) le kellett törölni a gépemről. Ennek sajnos pár folyamatban lévő keresztszemes hímzés mintája is áldozatául esett... 

  Vidámabb vizekre evezve: jöjjenek a befejezett képek!

  A keretezés nem készült el a nyáron, de arra a szeptemberi hétvégére, amikor egy osztálytalálkozó apropóján hazaugrottam, pont meglett.

                                                             
        Jardin Privé: Patchwork Bébé

A babaköszöntő és boldog tulajdonosa (a keret az ő választása).



Jardin Privé:  Prendre le temps

Itt kisebb hibák sajnos zavaróak (hímzéshibák), de tetszik a kép hangulata és befejezése.


  A harmadik keretezett kép sajnos nem fért be a bőröndbe... De Jardin Privék nálam amúgy is párban járnak, sőt itt is!

  Szép napot!

  Rita

5 megjegyzés:

  1. Szuper lett mind a két kép! Jól választottál hozzá keretet :)
    A JP őszt hímzem éppen... :)

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő nagyon jó!
    Én is keveset hímzek mostanában és lőn: egyre többször akad meg a szemem a falon függő keresztszemeseken és elégedetten nézem, mert nem tudom lesz-e több?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett!Én az őszt hímeztem ki... nagyon élveztem, jó volt varrni..Annyira tetszett, hogy illatpárnákra varrtam ki egy- egy motivumot,szívekre.

    VálaszTörlés
  4. Beautiful embroidery! Love the blackwork finish:)

    VálaszTörlés