2018. november 4., vasárnap

Sütik


  Amint van egy kis szabadidőm, a kézimunka mellett a sütés a kedvenc időtöltésem. Az őszi szünetben volt időm új sütikkel kísérletezni, mert semmit sem kellett élesben elkészíteni (nem jöttek vendégek). Mindkét gyerek kívánhatott valamit, na és az én egyik régeben kinézett receptemre is sor került. 


Kókuszkocka (a hétéves kedvéért)
Pillecukor állagú, lisztmentes. Kicsit ragacsos, de finom. Remek alkalom megmaradt tojásfehérjék felhaszálásához. A zselatinpor újdonság volt számomra.



Duplacsokis süti (az én kedvemcem)
Alul keserűcsokis tészta, amit sütni kell, rajta tejcsokis krém. Lisztmentes. Életemben először használtam kondenzált tejet. Finom, de mivel a hűtőben megkeményedik, fogyasztás előtt tanácsos legalább egy órát szobahőmérsékleten tárolni.



Halloween-muffin (a tízéves találta a receptet)
Sima muffintészta kis ételfestékkel megbolondítva a hangulat kedvéért. Fehér, sajt alapú, édes krém, amit rajtam kívül senki sem szeretett, legközelebb elhagyható. Eperlekvár (vér) és - ismét a hangulat kedvéért - üvegszilánkra emlékeztető jégdarab. A receptben eredetileg glükóz szirupból készült a szilánk, de így is hatásos volt.


Szép napot!

Rita

4 megjegyzés:

  1. Was für süße Verführungen!

    VálaszTörlés
  2. Nem szabad este blogot nézegetni... mindet megkívántam :)
    Esetleg a receptet nem tudnád belinkelni hozzá? :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a receptet. Fordítóval boldogultam, de megvan! Utolsó mondata az volt a fordítónak: kérjük hagyja el az éjszakát felvágás előtt. Hihi! De értem.
    A Te kedvenced tetszett a legjobban. El is készítem.

    VálaszTörlés
  4. Köszi a linkeket, valahogy csak megfejtem :))

    VálaszTörlés