2019. január 12., szombat

2019. január 12.



Jó reggelt! Hadd mutassam be az unokáimat!

Guten Morgen! Ich möchte euch meine Enkelkinder vorstellen.



A téli napfény szép árnyékokat rajzolt a falra.

Der Wintersonnenschein hat schöne Schatten an die Wand gemalt.



Vendégeket vártunk: ebéd- és bevásárlás-tervezés.

Wir haben Gäste erwartet, ich habe das Mittagessen und die Einkaufsliste geplant.



Jó lenne egyszer egy ehhez hasonlót kötni.

Ich würde mal gern so eine sticken.



Begyűjtöttem és -dobozoltam a karácsonyi díszeket.

Ich habe Weihnachtsschmuck weggepackt.



Aztán tyúkólat takarítottam.

Danach habe ich Hühnerhaus geputzt.



Ez a csizmalehúzó nagyon praktikus, a tízéves készítette az iskolában. Egyben kiderül, melyik a kedvenc focicsapata.

Dieser Stiefelknecht ist sooo praktisch, der Zehnjährige hat ihn in der Schule gebastelt. Man sieht auch, welche Fussballmannschaft er am liebsten hat.



Barátnőm tanácsára oázisalapot vágok az egyik vízigényes növény alá...

Meine Freundin hat mir geraten, diese grüne "Oase" unter eine Topfpflanze zu legen...



..., hogy olyan szép maradjon, mint ez a másik, amit tőle kaptam.

..., damit sie so schön aussieht wie diese andere Blume, die ich von ihr bekommen habe.



Horgoltam egy kicsit, 

Ich habe ein bisschen gehäkelt, 



és aztán dolgoztam egy keveset.

und dann habe ich kurz gearbeitet.



Elfogyott a szaloncukor is.

Weihnachtsbonbos sind auch alle.

A többiek képes naplóját itt láthatjátok.

Die Fototagebücher von den anderen findet ihr hier.


Rita

2 megjegyzés:

  1. Greetings Rita: How cute is the grandchildren photo, so sweet.
    Beautiful crochet.

    Catherine

    VálaszTörlés
  2. Röviden, de tartalmasan. Tetszik ez a bejegyzés. Nem kis meló ezt átgondoltan összerakni.

    VálaszTörlés