2019. január 19., szombat

Mandala Madness (1)


  Sokáig ellenálltam a trendnek, és a blogon kívül nem használtam más közösségi oldalt. Aztán beadtam a derekam, mondván, hogy szükségem lehet rá a továbbképzés kapcsán, hiszen az ország különböző részein élő diáktársaimmal kellett kapcsolatot tartanom.

  Nos, a továbbképzésnek vége, egy pár emberrel tartom a kapcsolatot hébe-hóba. Az a pár kézimunkával kacsolatos csoport viszont, amelyeknek tagja lettem, napról napra inspirál, ámulatba ejt. Egy horgolós csoportban láttam először a Mandala Madness mintát. Nagyon megtetszett, de valószínűleg sohasem vágtam volna bele, ha nem találtam volna rá a csoporttagok hozzászólásain keresztül Esther blogjára, illetve horgolós videóira.


  Bámulatos mintagazdagság, rengeteg új fogás, minden tiszteletem Helené, a tervezőé. Mindez türelmesen elmagyarázva, ezért Esthernek jár a köszönet. Fantasztikus, amikor valaki önzetlenül közkinccsé teszi tudását, és órákon keresztül filmet forgat, vág és tölt fel.


  Augusztusban vagy szeptemberben kezdtem, ez itt az 1-9 rész a 18-ból. Azt ajánlották, hogy így a felénél ajánlatos blokkolni, hát megtettem. Vizesen nagyjából formára húztam, igazítottam, megszárítottam., átmérője kb. 90 cm.

  Ja, és ami talán a legjobb az egészben: teljes egészében maradék fonalakból horgoltam! Az első, a második Moorland takaró, valamint a Summer Hamony Blanket színeire köszönnek vissza.

  Rita

4 megjegyzés:

  1. Szuper, gratulálok!(fonalfogyasztáshoz) .... egyszer majdnem elkezdtem :)

    VálaszTörlés
  2. Le a kalappal Rita, ez valami csoda. Nagyon jók a színek is. Sok-sok munka, türelem és ügyesség kell hozzá. Ügyes vagy <3

    VálaszTörlés
  3. Wow! Ez fantasztikus! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés