2022. május 21., szombat

Kenyeres kosárba való kendő

  Ezekben a szép, almafavirágos, friss rebarbarás, mozgalmas tavaszi hetekben készült egy kis apróság: 

  In diesen schönen vielbeschäftigten Apfelblütenwochen habe ich eine Kleinigkeit gemacht:


  Dupla anyagból varrtam,  kifordítottam a színére, körbetűztem, megvasaltam, és kész is lett.

  Vor- und Hinterseite vom gleichen Stoff zusammengenäht, auf die Rechtseite gewendet am Rande abgesteppt und gebügelt, fertig!


  Mérete 32X47 cm, nem ebben, hanem egy hosszúkás kosárban fogják használni. Ajándékba készült egy olyan valakinek, aki szereti a szépen feltálalt kenyeres kosarat, ezért az "Öröm ránézni a szépen megterített asztalra" mezőt választottam hozzá a bingóban.

 Es wurde 32X47 cm, ist nicht für diesen, sondern einen länglichen Korb gedacht. Ich habe es schon jemandem verschenkt, die schöne Brotkörbe besonders mag, deshalb passt es gut zum Feld " Ein schön gedeckter Tisch bereitet Freude" bei Antetannis Bingo.


  Szép napot!

  Einen schönen Tag noch!

  Rita

3 megjegyzés:

  1. Kedves ez a kosár,valóban guszta így tálalni. Jó sok programod van nap mint nap.

    VálaszTörlés
  2. Ja, das stimmt mit dem Spruch. Und die Serviette ist ja schön.

    VálaszTörlés
  3. Ohhh, was für ein hübscher Stoff und so eine schöne Idee für ein Geschenk. ♥
    Herzensgrüße
    Anita

    VálaszTörlés