2012. január 25., szerda

Kelta blokk

Mónika játékának második blokkjához nem nagy lelkesedéssel kezdtem. Egy: még sosem csináltam ferdepántot. Kettő: szerettem volna egy perdepántkészítőt venni, de napok óta alig mozdulok ki, mert meg vagyunk fázva. Aztán belevágtam. Elrontottam egy pár ferdepántot, azokkal most az egyéves játszik boldogan. Ami elfogadható lett, azokból ezt készítettem:


Korántsem tökéletes (mikor lesz az?:), de nagyon jó volt varrni! És a lényeg: belekóstoltam egy új technikába, amihez később, ha szükségem lesz rá, visszatérhetek. Köszönöm a remek leírást és a játék lehetőségét, Mónika!



Fidike

6 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett. A ferdepántott ellehet rontani a készítő kütyü segítségével is, legalábbis nekem sikerült. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült ferde pántot valóba ellehet rontani a készítővel is .Gyógyulást nektek.

    VálaszTörlés
  3. Én még sosem csináltam ilyet, de szerintem elsőre nem lett rossz!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, nagyon kedvesek vagytok! Elsőre én is elég elégedett vagyok vele, bár a fénykép(ész:) jótékonyan eltakar pár bakit.

    És már látom az alagút végét, ami a betegséget illeti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszik, valami hasonló van nálam is félig készen.

      Törlés
  5. Frankó ez a blokk :) gratulálok!

    VálaszTörlés