2012. január 26., csütörtök

Megérkezett az ajándék!

Marika blogjának én lettem a 200. rendszeres olvasója, és az a szerencsés, akinek ajándékot küld. Írta, hogy már feladta a csomagocskát, én pedig napok óta tűkön ülök! És ma végre egy szép duci borítékot is hozott a postás. Ez volt benne:



Amikor kinyitottam, megláttam, hogy ezeket a szépségeket rejti:


Hajpánt, virág alakú textilkitűzők (ideális télikabátra, sálra!), csat, babzsák és egy kulcstartó (az epres). Mind gyönyörű kézimunka és családunk kisebb-nagyobb tagjainak is jut belőle! (Ja, és volt még négy kis csoki is, de azokból kettő már el is fogyott.)

Nagyon köszönöm a sok szép ajándékot, Marika! Örülök, hogy együtt varrunk Mónikánál!

Fidike

1 megjegyzés:

  1. Jaj de jó ,hogy megkaptad:)
    Mivel a tervezetnél később adtam fel:)
    Örülök ,hogy örültök és hogy tetszik :)

    VálaszTörlés