2015. május 25., hétfő

Cica keretben

 
  Két éve lett kész ez a cicás minta. Először azt terveztem, hogy varrok még mellé cicatársakat, de az idő csak múlt, és letettem róla. Azt szerettem volna, hogy két cica forduljon szembe egymással, de azon az oldalon már pont nem volt hely, csak vászonszél.


  A múlt héten festék- és tapétaboltban jártunk, ahol lakberendezési tárgyakat is tartanak. A leárazott dolgok között találtam ezt a keretet (volt benne egy aranyos kép is), és megvettem.



 Szerintem egész jól mutat. Sokkal jobban, mint a fiók alján.:)



  Azt hiszem, holnap visszamegyek abba a boltba, és megnézem, megvan-e még ennek a keretnek a párja. Hátha egyszer mégiscsak elkészül a másik cica is, és kitehetem őket egymás mellé a falra.

  Szép hetet!

  Fidike

6 megjegyzés:

  1. Én most látom először a cicát... gyönyörű lett ,és ebbe a keretbe.... gratulálok!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Tényleg szuperül mutat ebben a keretben!!!
    Legyen szép hetetek Nektek is!

    VálaszTörlés
  3. It's looking great in the frame!!

    VálaszTörlés
  4. Jó választás! Ne menj vissza! Ha kész a kép, csak akkor vegyél keretet. Szerintem.

    VálaszTörlés
  5. Ein interessantes und schönes Bild!

    VálaszTörlés