2015. május 8., péntek

Egyszerű mohair felső


  Kendőt akartam kötni eredetileg ebből a fonalból, de aztán találtam egy egyben, körben kötött, csak sima szemekből és szaporításból álló ingyenes mintát a ravelryn, amihez pont ilyen fonal kellett.



  Az elején nagyon furcsa volt kötni,  mintha pókhálóval dolgoztam volna, iszonyú vékony a fonal. Az első sor megkötése kínkeservesen ment, aztán hozzá lehetett szokni. A nyakrész, ami elég egyenetlen lett, szerencsére pont visszapöndörödik, és nem látszanak a kiálló szálak.



(a rózsaszín virágtengeres fotót az idén sem tudtam kihagyni, a tavalyit lásd itt)



   A végeredmény egy vattacukorszerű, bolyhos, könnyű kis felső, ami mégis melegít.
Részletekért kattintsatok a ravelryre.

  Mindenkinek szép hétvégét!

  Fidike
  

9 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörűűű! De mit lehet evvel kezdeni ebben a melegben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, a fényképezéshez le kellett vennem azt a két pulcsit, ami még ezen kívül rajtam volt. :) A nyáron majd otthoni melegben is kipróbálom, és ígérem, beszámolok az eredményről.

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett! Tetszik a virágtengeres fotód - már tavaly is tetszett :) Nekem is van ilyen virágom :)
    Szép hétvégét!
    (Mikor hímzel újra? :))

    VálaszTörlés
  3. Wow, this yarn is looking very fluffy and soft. You made a nice top.

    VálaszTörlés
  4. Lovely top!! The yarn looks quite soft.

    VálaszTörlés
  5. De jó lett és még rózsaszín is :-)

    VálaszTörlés
  6. Én szeretek mohair fonalat kötni. De a vékonyhoz tényleg hozzá kell szokni. Nagyon finom viselet.... Gyönyörű a rózsaszín-fehér kombináció. Szépen elszaporodott a virágod.

    VálaszTörlés