2015. május 22., péntek

Tornazsákmentés




  Adott egy tavaly nyáron vásárolt tornazsák, ami a rendszeres használattól kezdett szétfoszlani.



Az elhasználódott részt már többször javítottam, de csak tovább foszlott.

Ezen a ponton erősen fontolgattam, hogy ki kellene dobni. De ott van ugye a dokumentációs érték, a  2014-es brazíliai foci vb-re való utalás... Meg amúgy is, jópofa ötlet a mez formájú tornazsák.



Belekotortam a rongyos kosárba, és (egy sötétzöld ing után, amit Papivonat a hatéves nem hagyott szétnyirbálni) megtaláltam ezt a világoskék inget. Mint kiderült, eredetileg fehér volt, de Papivonat befestette. (Már ezért megérte belevágni az egészbe. Papivonat és a ruhafestés! Rejtett összefüggésre derült fény.)



A mezt a szétfoszlott gumiház levágása után ráapplikáltam a kék inganyagra. Aztán kivágtam még egy ugyanakkora darabot an ingből és készítettem egy az eredetinél valamivel nagyobb zsákot. 



A nagy strapának kitett gumiház többsoros anyagból készült, és még egy zsinór is körbefut rajta (eredetileg azért, hogy eltakarja a görbe tűzést, de praktikus haszna is van:).



A zsák előlapja így háromszoros, a hátlapja egysoros lett. Igazából kettő-kettő lenne az igazi, de akkor szét kellett volna bontanom az eredeti zsákot, meg kellett volna bolygatnom a zsinórokat...



  Ez így most jó.
Meglátjuk, kitart-e a következő foci vb-ig...


Szép hétvégét!

Fidike

3 megjegyzés:

  1. Biztos kitart. Ahogy írtad hogyan készítetted...., remek. Nagyon díjazom, hogy felújítasz és evvel együtt erősítesz dolgokat, mert ha láttad a Wall-e animációs filmet, akkor tudhatod mennyi minden szemetet gyártunk. Hihi, meg komolyan is gondolom.

    VálaszTörlés
  2. That's very creative way to make a bag!!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus! Nagyon ügyes vagy a rongyos-zsák felhasználásában! :)))))
    Áldott, szép pünkösdi hétvégét kívánok Nektek!

    VálaszTörlés