2017. december 13., szerda

2017. december 12.

 Végre esett egy kis hó!


Az iskolába menet azt játszottuk, hogy csak a keréknyomba lehet lépni.


Hóembercsalád.


A délelőttöt a hétévessel töltöttem az iskolában, svéd és matekórán voltam.


A szünetről bejőve a sok vizes ruhát a szárítógépbe pakoltuk. 


Ebédszünet itthon: a tyúkok birodalma.


Délután a kilencévesünk osztályában voltam: hóembert rajzolt...


... mindenki.


Hazajött velünk egy kis barátnő játszani.


A kilencéves kényeztetett: felolvasott nekem, míg én horgoltam.


Este a tánciskola évzáróján néztük a sok szép produkciót.


Karácsonyi fények a városban ...


... és itthon (cserepes kápia paprikával).


Caro blogján sok-sok más képet találtok.

Rita

10 megjegyzés:

  1. Woohoo ♥ Seems you'll have a white Christmas Rita ♥♥♥ Lovely photography ♥♥♥

    Big hugs

    VálaszTörlés
  2. Nice to see you enjoying the snow and lovely time with your family :)

    VálaszTörlés
  3. Álomszerű bejegyzés! Újra és újra nézem a képeket. Békés...
    A kicsi magyarul olvas Neked? Igen, látom. A hó hiányzik nekem. Meglepő reggel a sötétség felétek.

    VálaszTörlés
  4. Újra itt vagyok. A tyúkokat ilyenkor nem is engeded ki?

    VálaszTörlés
  5. Rita: I love snow but do not want to be in it, here in Minnesota we get a lot of snow.
    Love the real snowman he is adorable, it sounds like you are busy at school.
    How sweet to have your child read to you.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  6. https://www.youtube.com/watch?v=EHbTqMbHxwk
    Nem biztos hogy gyereknek való, de szuper tájokoztatás.

    VálaszTörlés
  7. Nyílt nap volt a suliban? Tök jók a hóemberek! és a paprikás fények is tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A suliba bármikor mehetek szülőként a tanév első két hetét kivéve, amikor még nem szokott össze az osztály.

      Törlés
  8. Írok: érdekel a babaruha honlap!
    Suli: szuper oktatás!

    VálaszTörlés
  9. Alle Kinder lieben den Schnee :)). Und sie lieben auch Schneemänner. Ich mag Schneemänner und Schnee nur, wenn ich sie sticken kann.

    VálaszTörlés