2017. december 10., vasárnap

Felemás pizsama

  
  Pizsamából sok kell. Itt egy újabb variáció, ezúttal maradék anyagok felhasználásával, ezért is felemás.



  A felső anyagát apukáméknál találtam a nyáron. Nagyon vidám kis minta, és mostanában nem láttam ilyet a boltokban. Az egyik részén sajnos van  egy makacs szennyeződés, de az pont a hátára került, ahol eltakarja a hosszú haj, szóval nem zavaró. Pontosan kicentizve tudtam kiszabni, alig maradt az anyagból. A fekete nyakpánt szintén itthoni maradék.


Szabásminta: Rudolf pizsama (Ottobre, 2009/6.) átalakítva, 134-es méret

     A nadrág anyagát én vettem egy licitálós internetes oldalon, az egyik sarkából már varrtak valamit.

       Az, hogy maradék anyagokból varrtam, kifejezettem előnyt jelentett, mert át kellett gondolnom a szabásmintát. A rugalmas anyaggal befejezett hosszú ujj- és lábrész kivitelezhetetlem volt, ezért lett mindkét rész félhosszú, pánt nélkül. Nemcsak a varrásidő rövidült meg így, hanem remélhetőleg a pizsamák élettartama is, mert ugye nőnek, mint a gomba...

  Szép napot!

  Rita
    

5 megjegyzés:

  1. Die Träume in Mamas genähter Pijama sind bestimmt süß :)

    VálaszTörlés
  2. Eine gute Idee, die Reste zu verwerten. Der Pyjama ist toll geworden und gefällt deiner Tochter sicher sehr gut.

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett a pizsama! Igen, nagyot nőtt a lánykád!
    Te meg egyre ügyesebb vagy :)

    VálaszTörlés
  4. A kétféle anyag divat is! Kész pizsik is ilyenek. Is. Én szeretem!
    Nagyon ügyes vagy!
    Valóban nőnek a gyerekek és sok sok ruha kell nekik. Egynek ez remek!

    VálaszTörlés