2018. február 13., kedd

2018. február 12.


Hiába, élni tudni kell! A hétéves három szívószállal issza a tejet reggelire...



... aztán pedig kedves üzenetet hagy a bevásárlólista alján.



A könyvtárban régi újságokat árúsítottak ki fillérekért (khm.. öre-kért:).



A folyó félig havas, félig jeges.



"Nézd mami, integet a zászlórúd!"- tényleg fújt a szél.



Iskola után irány tojást szedni.



A napköziben sokat kézműveskednek a gyerekek.



Megjött egy adag "vaterás" gyapjúhímző.



Egy kis pihenő az esti programok előtt. Ki olvas, ...



 ... ki kötöget.



A fiúk bélyeggyűjtő klubba mennek, ...



... én pedig táncolni.


Köszönöm, hogy végignézted! Caro blogján sok-sok képet találsz.

Rita

4 megjegyzés:

  1. Rita: I love your note from your child, Mamma is so sweet.
    I love to dance, my husband does not so I dance alone.
    I have many old stamps I love collection them.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  2. Annyira kellemes és élménydús, de nyugis az életetek. Harmónikus. Ezt olyan jó nézni!
    Caro blogja betekintést nyújt az országotok sajátosságaiba. Élveztem!
    Imádom nézni a HBO sorozatait, mert Indiában, Brazíliában, Romániában, Mo-n játszódnak és megfigyelhetem az országokra jellemző külső-és belső szokásokat. A fene tudja miért, de az amerikai filmek kötnek le leginkább. Sokat beszélgetünk erről a férjemmel, hiszen filmes szakmában jártas. Nem értjük miért csak az amerikaiak teszik bele a melóba 100%-ig magukat....

    VálaszTörlés
  3. Nice to see your daily fun routine. Enjoy!

    VálaszTörlés
  4. Annyira jó fejek a gyerekeid. :)) Szeretem a blogod stílusát. És mindig valami csodás dolog készül. Régebben én is vettem a könyvtáról így dolgokat. Van egy nagy kézimunka könyvem, amiben szinte minden technika benne van. Az is könyvtári kiárusításból származik. Nagyon érdekes.

    VálaszTörlés