2018. február 19., hétfő

Horgolt mosogatórongyok


  Sokáig elhessegettem magamtól a gondolatot, hogy kötött vagy horgolt mosogatórongyokat használjak. Egy ideje kötöttem párat (a blogon ennek nincs nyoma), és nagyon elégedett vagyok velük. Jó a nedvszívó képességük, forró dolgokat is lehet velük tisztítani (pl. amikor kifut a tej a tűzhelyre), míg csupa műszél társaik olyankor már elolvadnak, összeégnek. Ja, és természetesen moshatóak. 


  Ez a két példány horgolt, pamut- és bambusz keverékfonalból készült. Csak negyven fokon mostam, látszik is pár barnás piszokfolt. Ez engem amúgy csak így, a képet látva zavar, a valóságban nem. Utána kellene néznem, vajon mosható-e hatvan fokon is, van esetleg erről tapasztalatotok?

  Szép hetet!

  Rita

4 megjegyzés:

  1. Rita: They are lovely.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  2. I have no experience in using crochet dish cloths. I just hate washing rags so I waste kitchen paper towels and the reusable thin foam type kitchen wipes.

    VálaszTörlés
  3. Próbáld meg, legfeljebb kicsit összemegy.
    Tudod, a felmérések szerint a legtöbb baktériumot a mosogatórongyok és szivacsok tartalmazzák. Én sűrűn cserélem. Úgy kéthetente, hetente. A forró víz jobban fertőtlenít.
    Cukiság vagy. Kötnöd kell, naná! Akkor legyen a maradékokból mosogatórongy. Szerintem nem jó ötlet. Ha szereted, fertőtlenítsd!

    VálaszTörlés