2018. február 24., szombat

Egyszarvús pulcsi


  Januárban is rendeztünk egy rendhagyó barátnős-varrós napot. (Az előzőről itt írtam.) Én ezúttal a hétévesnek varrtam, és ez jól látszik az anyagválasztáson is. Rózsaszín-fekete-csillogó-egyszarvús. Belül bolyhos, puha.


 Szabásminta: Princess Owl 134-es méret
Ottobre 2014/1.

  A modellel nagyon meg vagyok elégedve, felvéve még aranyosabb a derékban bővülő szabásminta. Az ujjvégeket könyök alatt kénytelen voltam megtoldani, de a tulajdonosa így még jobban szereti. Azt már kevésbé, hogy a nyakrész szűk lett, szó szerint két kézzel estem neki és cérnareccsenésig húztam-vontam, mire fel tudta venni (sajnos rugalmatlanabb az anyag, mint gondoltam). Mindezek ellenére kedvenc darab, már ki van készítve a holnapi repülőútra. 

  Lehet, hogy varrok még egy hasonlót más, rugalmasabb, és kevésbé bolyhosodó anyagból. 

  Rita

9 megjegyzés:

  1. Ein Traumstück für ein Mädchen! Angenehmes Tragen!

    VálaszTörlés
  2. Vállfán is látszik a különlegessége, ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  3. It's a lovely top! You did a good sewing job!

    VálaszTörlés
  4. Was für ein tolles Top für deine Tochter.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett!
    Én ma ugyanígy jártam. Fiam hozta a nadrágját szűkíteni, a hosszából levágni. Olyan szűk lett az alja, hogy alíg fér át a lába a nyíláson. Pokoli nagy rutin kell ahhoz, hogy jól sikerüljön minden. Egyáltalán létezik ilyen?

    VálaszTörlés
  6. Rita: It is adorable.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  7. Nagyon aranyos lett. Vágd el hátul a nyakát és tegyél rá egy gombot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van! Hogy ez eddig nem jutott az eszembe! Sajnos nem tudok hozzászólni a blogodhoz. Elküldenéd az emilcímedet?

      Törlés
  8. Tényleg nagyon szuper lett :))) Gratulálok hozzá

    VálaszTörlés