2015. szeptember 9., szerda

Rózsás nadrág


  Egy nap kényszerpihenőn voltam ma itthon - kivételesen egyedül. Remek alkalom adódott tehát a szabásra, varrásra, bontásra, varrásra, bontásra...

  A rózsás anyagot eredetileg párnának(!) vettem, de miután egyszer jobban megnéztem, és körbetekertem magamon, úgy láttam, hogy egy nadrág pont kijönne belőle.  



  Volt itthon raktáron ferdepánt a derékrészhez, cipzár ... ismét megdőlni látszik az az elmélet, hogy ne halmozzak fel "egyszer majd jó lesz valamire" dolgokat, ezeket ugyanis mind ilyen felkiáltással vettem anno.


  Nem mondom, hogy a kritikus szemlélő nem fedezhet fel kisebb bakikat a nadrágon, de hordható, és nagyon kényelmes ebből a rugalmas anyagból. A zsebeket lehagytam, elég volt kihívásnak a zipzárrész megvarrása.

  A színe szerintem tökéletes nyárra-őszre. A nagy minta tudom, nem túl előnyös nekem, de most ennyit kockáztatok!


Minta: Pencil Shape az Ottobre 2015/5. számából
42-es méret

  További szép hetet!

  Fidike

6 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan bátor és ügyes vagy! Belevágni egy - rugalmas anyagból!! - nadrágba... le a kalappal! Nagyon jó lett!
    Viseld egészséggel! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. És egyáltalán nem erősít a nagy minta. Remélem jó sokat tudod hordani majd!
    Látom megtanultál horgolni is. Szerintem az is nagyon jól megy majd neked.

    VálaszTörlés
  3. Love the pants and the color is so pretty.

    VálaszTörlés
  4. Hű! Én is vadászom a rugalmas gatyókat! Mondjuk egy színűből, mert kétszer olyan széles vagyok mint Te. Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  5. Klassz a minta, szerintem is jól sikerült, és az a lényeg, hogy jól érezd magad benne!

    VálaszTörlés
  6. Toll sieht die Hose aus, sie ist dir sehr gut gelungen.

    VálaszTörlés