2023. március 18., szombat

Rend a lelke mindennek

  Tegnap délután kiborítottam az asztalra a konyhaszekrény alatt lévő négy nagy és tíz kicsi üvegfiók tartalmát. Szortíroztam a bennük lévő apróságokat, kitisztítottam a fiókokat, majd visszapakoltam a bezacskózott, roppant nélkülözhetetlen csavarokat, szögeket, stb.

  Gestern nachmittag habe ich den Inhalt von vier grossen och zehn kleinen Schubladen aus Glas auf den Küchentisch gestürzt. Ich habe alles sortiert, die Schubladen sauber gemacht, und alle wichtigen Schrauben, Nägel usw. wieder hereingepackt.


  A legjobban a biztosítótűk rendszerezése tetszett. Eddig szinte minden fiókban volt belőlük, most mind egy helyen van.

  Ich man die Organisation der Sicherheitsnadeln am besten. Früher waren sie in 5-6 verschiedenen Schubladen verteilt, jetzt ist alles zumammengelegt.


  Nem tudom mennyire látszik, de szerintem nagyon klassz lett. Szinte érezni a fiókokban lévő rendet. Az egészben az a legjobb, hogy megtaláltam egy régóta keresett zárat kulcsostul.

  So sieht es aus nachdem ich alle Schubladen wieder eingeschoben habe. Man kann beinahe die Ornung spüren! Das Beste mit der neuen Ordnung ist doch dass ich ein lange vermisstes Schloss mit zwei Schlüssel endlich mal gefunden habe.


  Antetanni bingójában a "Rend a lelke mindennek" c. mezőt színeztem ki.

Bei Antetanni darf ich das Feld "Ordnung ist das halbe Leben" bemalen.


  Szép napot!

  Enen schönen Tag noch!

  Rita

2 megjegyzés:

  1. Hello Rita: Nice organization in drawers.
    This is something I need to do in my drawer.
    Catherine

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jó lett. Ehhez kedv kell, de megérte.

    VálaszTörlés