2023. március 2., csütörtök

Szecessziós terítő

Boldog márciust mindenkinek!

Frohen März euch allen!


Hadd mutassam be egyik legrégibb UFO-mat (majdnem befejezett munkámat), immár befejezve. 
A kilencvenes évek végén kezdtem el, akkoriban rajongtam a szecesszióért.  A mintát egy ilyen témájú keresztszemes könyvben (Barbara Müller: Jugendstil Kreuzstichmuster) találtam, pár év múlva el is készültem a hímzés részével.

Lass mich mal eines meiner ältesten UFO-s präsentieren. Ende der 90-er Jahre habe ich für den Jugendstil geschwärmt, habe das Tischdeckchen damals angefangen zu sticken. Die Muster ist vom Buch Jugendstil Kreuzstichmuster von Barbara Müller. In ein paar Jahren war ich mit dem Sticken fertig.


A terítő beszegése azonban kb. húsz évig tartott. 

Es hat doch zwanzig Jahre gedauert, es zu säumen.


De most elkészült, és méltán színezhetek ki egy mezőt Antetanni bingójában: egy UFO befejezése.

Jetzt ist es fertig, und ich kann das Bingofeld "Ein UFO beenden" bei Antetanni bemalen.



Szép napot!

Einen schönen Tag noch!

Rita

3 megjegyzés:

  1. Szép minta, érdekes. Változik az ízlés.

    VálaszTörlés
  2. Das Tischdeckchen hat seine Zeit endlich erwartet. Es ist ja schön.

    VálaszTörlés
  3. Hi Rita: Beautiful design lovely colors of brown.
    Congratulations on the UFO to your bingo card.

    Catherine

    VálaszTörlés