2014. január 24., péntek

Stitch from Stash 2014 január


December végén csatlakoztam a Stich from Stash (Hímezz a meglévő készletből)-csoporthoz, melyet Mel indított útjára. Az a célunk, hogy a már meglévő vásznakra és fonalakkal dolgozzunk, a megkezdett (esetleg félbehagyott) hímzéseinket folytassuk. Minden hónapban adott egy összeg, amennyiért lehet vásárolni új dolgokat. Aki ezen a kereten belül marad, a hó végén sorsoláson vesz részt. 

Szeretem a naptáras hímzéseket, az idén a Francesca blogjáról ingyenesen letölthető mintát hímzem. Ez a január:


A fénykép elég fura lett, előben sokkal jobban néz ki (ugye, ti is jártatok már így?:).

Folytattam a népi mintakendőt is - az alsó madárkával -


 illetve ezzel a gránátalmával és pávával.


Most így néz ki:





Ezeken kívül a már mutatott téli matrjoskán dolgoztam januárban. Kevés a fény, ilyenkor elcsábít a kötés, horgolás... Ezekről majd máskor.

A többiek blogjait innen érhetitek el.

Szép hétvégét!

Fidike

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kezdeményezés! De nem csatlakozhatok, mert idén már vásároltam... :)
    Már vártam, hogy mikor mutatod a naptárt! Jó lett! :) Igen, a fénykép sokszor nem adja vissza, amit a szemünk lát...
    A mintakendőd is jól alakul!
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Szépen halad a mintakendőd !
    Szép hétvégét !!

    VálaszTörlés
  3. Fidike nagyon szép dolgokat csinálsz. A keresztszemesről mindig a nagymamám jut eszembe..... Én is vettem anyagot, már csak neki kéne állnom varrni

    VálaszTörlés
  4. jaj, mi lesz, idén senki nem vesz fonalat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt szerencsére csak a hímzőfonalakrl van szó. A januári leárazáson én is vettem már horgolófonalat.:)

      Törlés
  5. Nagyon szép a mintakendőd, tetszenek a színei. Tudom ezt már mondtam, lehet a sajátomat is ujra kezdem hasonló színekkel, ha nem gond. Az enyém nagyon sötét lett :-(
    Az a naptár jónak igérkezik, nemtudom mennyire színhelyes, de az anyag színe nagyon jó.
    Elvileg csatlakozhatnék a kezdeményezéshez, mert rengeteg befejezni valóm van. Főleg, hogy 2 SAL-ba is belefogtam, de már vettem az idén 3 fonalat - 2,1 EUR - beleférnék? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Abszolút nem gond, nyugodtan varrhatod ugyanolyan színekkel.

      A csoport az idén már nem fogad tagokat (130-an vagyunk), de nem hivatalosan, a buli kedvééért lehet csatlakozni a kezdeményezéshez. A havi keret 25 kanadai dollár, a 2,1 euró ebbe simán felefér.

      Törlés
  6. Nice projects you were stitching on. You were doing great on the challenge this month.

    VálaszTörlés