2015. január 26., hétfő

Stitch from Stash január


  Month: January 2015
  Spent: - 
  Earned: $8
  Carry over to February: $33

  Az idén is folytatódik a "Hímezz a már meglévő készletedből!" játék. Az új szabályok szerint fel kell tüntetni a blogon, hogy az adott hónapban mennyit költöttünk, és ha befejeztünk egy munkát, akkor azért plusz "pénzt" (elkölteni való keretet) kapunk. A szabályokról bővebben itt olvashattok.

  (I wrote about the rules for SFS this year very shortly.) 


  Végre valahára elővettem a képes ABC-t, és kivarrtam még egy betűt.

  I stitched one more letter of the Hungarian Alphabet Sampler.



  Már csak tizenegy van hátra!

Only eleven more letters to go!



A sormintákkal itt járok: (minta itt)

The weekly rows are growing: (patterns here)



Végül egy olyan képecske, amit már nagyon régen kinéztem, a minta is megvan egy ideje, csak a fonalak hiányoztak.

And finally a little pictura I wanted to stitch for ages, I have had the pattern but no floss.


Acufactum: Durch das Jahr. Januar
fonal/floss: Vaupel & Heilenbeck
vászon/fabric: itthoni maradék/from my stash

  Meg kell mondanom, hogy eléggé megszenvedtem ezzel az aranyos kis képpel. Először is nem találtam hozzá megfelelő vásznat, a harmadszorra voltam csak úgy-ahogy megelégedve a fonal és a vászon összhangjával. A fonal nekem újdonság, egy német márka. Nem fényes mint a DMC (biztos van erre valamilyen szakszó) és nehezebben lehet vele varrni, nem csúszik a vászonban. Ezen kívül a mintában vannak félszemek (függőleges és vízszintes irányban is), ez a viszonylag vastag (kétsoros) fonallal együtt néha nyögvenyelősen ment. A gyerekek arca petit pointtal van varrva, azt szerettem a legjobban hímezni!

  I hade a bit trouble with this lovely little picture. First I did not find a fabric I liked (this is the third one I have chosen actually). The floss is a new sort I never had before. Not that shiny and easy to stitch like DMC. The pattern incluedes horisontal and vertical half-stitches and petit point as well. So it was a lot of job for a little pic, but I like it. The best part was the faces stitched with petit point.

  A többiek munkáit itt láthatjátok!

  Check out the other cross-stitchers here!

  Szép hetet!

  Have a nice week!

  Fidike

4 megjegyzés:

  1. Egyik szebb, mint a másik Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  2. Your alphabet sampler is lovely !! The little picture is very cute!! Great job with different stitches:)

    VálaszTörlés
  3. Kinagyítottam a hóemberes képet és akkor látszott igazán a kép részletgazdagsága. De, tudod mit? Ez anélkül is érzékelhető. A kép kedves.
    Jaaaj,most látom a két indiai lányt, akik megjegyzést fűztek a bejegyzésedhez. Immmádom az idegen kultúrát a meglepő meglátásaik miatt. Megtennéd, hogy a kedvenc blogjaim közé felvennél?!

    VálaszTörlés
  4. Szuper sokat alkottál! Az ABC fantasztikus lesz, a hóemberes kép pedig nagyon bájos!

    VálaszTörlés