2016. január 9., szombat

Januári hóemberek


  Nemsokára lebontjuk a karácsonyfát, eltesszük a karácsonyi díszeket, gyertyatartókat. Olyan üres, szomorú olyankor a lakás egy pár napig.

  Eszembe jutott, hogy a fiók végén lapul két nemszeretem januári hóember (túl kevés szállal hímeztem őket anno, nem tetszettek, és újat hímeztem helyettük). Ezennel ünnepélyesen megkövetem őket, sokkal jobban néznek ki, mint ahogy emlékeztem!


2012-ből Lizzie Kate-es az egyik, itt írtam róla, itt pedig a kész naptár látható.



2014-ből Francesca ingyenes mintája, a kész naptár itt látható.



A nagyobb 16x16 cm, a kicsi 11x11 cm.




  Feldobják, vidámítják a lakást. Jó rájuk nézni.

  És még mindig van egy hóember a fiókban. Belőle vajon mi legyen?


  További szép hétvégét!

  Rita


10 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak lettek!!! A harmadik is szuper, bár az kicsit nagyobbnak tűnik a kép alapján... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek.Rengeteget dobtak rajtuk a keret anyagok. Főleg a pöttyös.

    VálaszTörlés
  3. Nemsokára mi is lebontjuk a karácsonyfát és valóban egy űr marad utána egy-két napig. Utána az előre tekintés, új tervek, mert a karácsonyi hangulat konzervál, ami jó. Ebbe a hangulatba belefeledkezni jó.

    VálaszTörlés
  4. Ja, unser Tannenbaum habe ich am Samstag draußen rausgeholt und zum "Tannenbaumhimmel" gebracht. Aber als Schmuck sind noch die vielen Weihnachtskarten, die ich bekommen habe. Drei Leinen an der Tür voll mit den Karten aus vielen Länder.
    Deine Motive ganz passend zum Januar!

    VálaszTörlés
  5. Ezekkel a hóemberekkel semmi probléma!!

    VálaszTörlés
  6. Beide Schneemänner sehen toll aus, der kleine und auch der große. Sehr lieb, die kleinen Kissen.

    VálaszTörlés
  7. I've missed this post :(

    Ornaments are just gorgeous Rita ♥ Well done ♥

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép mindkettő! Kár lett volna, ha a fiók mélyén maradnak.

    VálaszTörlés