2016. szeptember 12., hétfő

2016. szeptember 12.



Jó reggelt! A reggelihez sárga paradicsom a kertből.



Ettől az évtől KÉT iskolásunk van.



Rádöbbenek, hogy milyen ritkán küldök levelet. Ez a mai is hivatalos.



Az ebédszünetben bevásárolok ...



... és kiteregetek.



Ebéd: maradék a tegnapi grillezésből.



Edzésre készülve.



A hatéves olvas: mesél a képekhez.



Szeretem ezt a gurulós virágalátétet - ha néha előkerül a porszívó.



Amit nem tudok eleget fényképezni: másodszorra is virágzik a kedvenc rózsám.



- Mami, van rózsaszín cica?
- Nem tudom, én még nem láttam.
- Még én sem. Hm... lehet, hogy nappal alszik, és csak éjszaka van ébren.


Sajnos eggyel kevesebb képet tudtam csak feltölteni, mint akartam. Képzeljetek el ezért még az ebéd mellé vagy után desszertnek egy pár almáspite-darabkát (konkrétan a levágott szélét, ami a legjobb) vaníliás tejszínhabbal...

Köszönöm, hogy végignézted. 

Caro blogjára is kukkantsatok be!

Szép hetet!

Rita

6 megjegyzés:

  1. Ha-ha... ma én is pont azt ettem a bográcsgulyás után - almás süti végeket - persze tejszínhab nélkül :)))

    VálaszTörlés
  2. Hello dear; I hope you accept my late hello and everything isOKon your side!

    Big hugs

    VálaszTörlés
  3. Úgy látszik az almás süti most mindenhol sláger, nekem ma almás pite volt a desszertem :-)

    VálaszTörlés
  4. Imádom az ilyen összeszedett olvasmányokat. Nehéz összerakni, de nagyon élvezetes nézni.

    VálaszTörlés
  5. Caro blogjára is benéztem. Nem értem, de beszédesek a képei.

    VálaszTörlés
  6. Rita: Your children are so cute, I am sure it is fun to have them read to you.
    Your lunch looks yummy, I love corn.
    I must try yellow tomato's

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés