2017. december 30., szombat

2017 dióhéjban

Kötés-horgolás
Nem tűnik soknak, de elég időigényes. Egy nagy takaró befejezés előtt áll, az még nincs itt, a dromedár pedig lemaradt. A horgolt tökről nem írtam még itt, pedig már el is ajándékoztam. Az ötletet Lucy, blogján találtam. 

Keresztszemes
Ahhoz képest, hogy érzésem szerint keveset hímeztem az idén, nem is rossz. Három új minta, amit egyből be is bejeztem. Két régi UFO (a fa és a terítő), ami végre elkészült.

Szövés
Az év újdonsága. Érdekes, időigényes, de még nem tudom, vajon akkor is fogok-e majd szőni, ha már nem kell a továbbképzéshez. 

Varrás-foltvarrás

Az elkészült darabok számát tekintve egyértelműen vezet. Főleg a ruhavarrásban volt termékeny ez az év. Nem túl időigényes, és közvetlen haszna van. A foltvarrás egyelőre takaréklángon van.


 Köszönöm, hogy olvastatok és hozzám szóltatok.

 Jövőre ugyanitt, új kalandokra fel!

 Rita

5 megjegyzés:

  1. Es ist schön, alle deine Arbeiten auf einmal nochmals anzuschauen. Wir haben doch einen schönen, interessanten und praktischen Hobby! Viel Spaß weiter!

    VálaszTörlés
  2. This is a beautiful post, so many lovely items to see.
    Happy New Year.

    Catherine

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sok mindent alkottál, és sokoldalúan! Tetszik nekem ez a suli... :)

    VálaszTörlés
  4. You did finish many beautiful things in 2017 :) Good luck for 2018!

    VálaszTörlés
  5. So viele tolle Sachen hast du 2017 angefertigt. Glückwunsch. Und so viele verschiedene Techniken. Großartig.
    Ich wünsche dir ein ebenso erfolgreiches Jahr 2018.

    VálaszTörlés