2019. július 22., hétfő

Fagyi


  Üdv mindenkinek, aki erre téved! 

  Az egyhónapos nyaralásból hazatérve először fagyikat hoztam ide megmutatni. Öt különféle ízben: csoki, rágó, málna, áfonya és citrom. 


Melyikből kértek?


  A mintát egy barátnőm küldte át, ezért gondoltam, tetszene neki egy ilyen kulcstartó. Aztán horgoltam még négyet, hogy a húsz éve összetartó barűtnői ötösfogat minden tagjának legyen egy. 

  Az én fagyim egyelőre nyakláncként funkcionál. Távlati terveim között szerepel nagyon vékony fonalból  meghorgolni (amiben abszolót nincs gyakorlatom) fülbevalónak.

   Külön öröm, hogy a már majdnem tizenkét éves unokahúgom is beleszeretett a horgolásba, és nekilátott saját pisztácia ízű fagyijának. Nagyon ügyes, csak így tovább!


  Szép napot!

  Rita

4 megjegyzés:

  1. Szuperek lettek! A csokit kérném szépen :)))

    VálaszTörlés
  2. Szuperek lettek, én a málnásat kérem!;-)

    VálaszTörlés
  3. Ich wähle den.. ach es ist so schwer zu wählen! Eine interessante Idee für Schlüssenanhänger.
    Am Samstag, als hier etwa +28 Grad Hirze war, das Vanilleeis war eine Rettung!

    VálaszTörlés