2020. április 13., hétfő

2020. április 12.

  Jó reggelt!

  Rajzolással telik a délelőtt:


tavaszi életkép szalagragasztókból, ...



... valamint variációk gyertyákra (különös figyelmet érdemel az ikergyertya!).



A szokásos marcipános-tejszínes-vaníliakrémes szülinapi tortát húsvétosítottuk.



Majdnem híreket hallgattam főzés közben, de szerencsére megjelent a kilencéves, és segíteni akart. Azt játszottuk, hogy a panírozás minden állomása egy-egy osztálynak felel meg. Ez itt a negyedik és az ötödik osztály (hatodik a sütés, hetedik a gyomrunk).



A nyuszik örömmel legelésztek a tavaszi kertben ..



... és csodálták a mini nárciszt ...



... és a fürtös gyöngyikét.



Fociztunk egy kicsit az utcán.



Aztán tovább olvastuk Harry Potter izgalmas történetét.



Az ünnepi asztal dísze a tizenegyéves által készített tojás gyertyatartó, és a tojás alakú gyertya.



Este filmnézés közben haladtam egy pár szemet a kardigán kötésével.



Pénteken könyvklub a kollégákkal, most ezt a klasszikus kisregényt olvassuk.

Caro blogján most is találtok képes beszámolókat.

Szép napot!

Rita

4 megjegyzés:

  1. It looks as if you and your family are making your days varied. It's lovely to see. Thank you for sharing.

    VálaszTörlés
  2. Egyszóval így is zajlik az élet, sok apró dolog történik veletek. Jó egészséget!

    VálaszTörlés
  3. Nekem nem az ikergyertya, hanem a két lekonyuló gyertya különleges. A rajz igen művészi és mérnökien pontos. A tojásgyertyát tartó porcelán is.
    Harry Pottert én is felolvastam a gyerekeknek. Közös élmény volt. Imádtam , ők is. A hírek helyett panírozni is jobb. Kreatív és nagyon jó anyuka vagy!
    A pulcsi szuper lesz.

    VálaszTörlés
  4. So viele Beschäftigungen hattet ihr - kreative, feine, schmackhafte, hüpfende, blühende, sportliche,lesbare, festliche!

    VálaszTörlés