2020. december 7., hétfő

Babaköszöntő és giveaway

    Ahogy az már nálam lenni szokott, a babaköszöntők szééép lassan készülnek. Ezúttal már a baba tizedik születésnapját is megültük. Node nézzük a dolog jó oldalát: újszülöttként még nem tudtam róla, hogy imádni fogja a plüssöket. Mára ez a napnál is világosabb, tehát nagyon illik hozzá ez a kép. 



My First Lickle Ted Reading Sampler (DMC)

A névtáblás részen elég sokat változtattam, többek között a plusz lepkék és virágok hozzáadásával.



A macit szándékosan a nyáron hímeztem, mert a fehér, drapp és barna árnyalatok akkor látszanak igazán varrás közben. Ez az augusztus 24-i állás.




  A kontúrozás persze ezen is sokat dob, még akkor is, ha nem követtem hűen a mintát, hanem egy pár helyen érzésre, szemre öltögettem. A könyvben lévő b-betűket a tízéves kérésére kedvenc képregényére cseréltem le. A macinak eredetileg fehér franciacsomó kellene hogy legyen a szemén (vagy én néztem el e színeket), azzal elég kísértetiesnek tűnt, így kibontottam, maradt a fekete macigombszem.
  A kész kép most szépen megpihen egy bőröndben, és türelmesen kivárja a keretezéséig eltelő időt. És persze szurkol a védőoltásnak, hogy minél előbb utazhasson.

GIVEAWAY

  
  A mintát három éve kaptam Dórától, és szívesen elküldöm bárkinek, aki szeretné kihímezni.


Használt, de még használható állapotban van, a maradék fonalakat (egyes színekből csak mintát) is küldök vele, de minden fonal DMC-s, könnyen pótolható.


  Ha szeretnéd megkapni a mintát, kérlek jelezd a megjegyzések között. Légy szíves, írd meg azt is, kinek hímeznéd ki. A határidő december 20-a. Több jelentkező esetén december 21-én sorsolom ki a nyertest.

  Szép napot!

  Rita



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése