2021. március 9., kedd

Karácsony tizenkét napja (2)

   Az ügyesek még februárban elkészültek a második nappal, de nekem átcsúszott márciusra a turbékoló galamb pár. Jó pár dolgot megváltoztattam Gazette94 eredeti mintáján: a szívbe a férjem és az én iniciálém került (ugye, milyen romantikus?:), egyszerűsítettem a keretet és kihagytam a tekergő szalagvégeket plusz a két kis szívet, valamint hozzáadtam az angol dalszöveg idetartozó részét. Élveztem ezt a "tervezőmunkát", bár a keretet kb. hatszor bontottam vissza, mire nagyjából középre került a minta.



    Mondjuk annak nagyon örülök, hogy pont sikerült befejeznem a Palkó által meghirdetett közös hímzés előtt! Nem ígérem, hogy lépést tudok majd tartani a csapattal, de legalább nem hátránnyal indulok.

  Szép napot!

  Rita

4 megjegyzés: