2021. november 21., vasárnap

Blogvember 21

  Pár éve mutattam már szövött szalagokat. Most újra aktuális lett, mert Barbara bingójában ez volt az egyik feladat.


  Előkerestem az egyik szövős könyvemet, a szádfát, és két lenfonalat (amit direkt erre a célra turiztam). Átvetőnek vékony gyapjúfonalat használtam. A komód kallantyúja és a szék karfája közé feszítettem ki a fonalakat, a széken ülve szőttem.


  Gyorsan ment (kb. fél óra a szövés része, a fonal felvetésével együtt úgy egy óra), igaz nem lett egyenletes, de nem baj. 


  Csomót kötöttem a két végére és duplán átvetett könyvjelző lett belőle, mivel sajnáltam elvágni.


  A bingó ma ér véget, az utolsó pillanatban még beikszelhettem rajta a szövős és a lenfonalas mezőt, így egy db bingóval (teljes sorral) zárom ezt a nagyszerű játékot.

  Szép napot!

  Rita

2 megjegyzés:

  1. Schön, dass du zum Weben auch gekommen bist. Und warum denn nicht ein längeres Lesezeichen zu haben?
    Ich möchte meine Webenfertigkeiten auch nicht verlieren, vielleicht mal greife ich mich dazu. Auch Zierborde weben, aber ohne Brettchen.

    VálaszTörlés
  2. Rita: You are doing good at Bingo, this is an interesting take on the tape, I like it.

    Catherine

    VálaszTörlés