2023. augusztus 19., szombat

2023. augusztus 12.

Jó reggelt!


Ez a nap a találkozások és a finomságok jegyében telt. Stílszerűen kezdjük a napot barackos és túrós Formettivel a vonaton!


Már teljesen lemondtam róla, 5-6 év után mégis visszatalált hozzám a jegygyűrűm az egyik barátnőm jóvoltából!


A nap egyik legfinomabb süteménye: nagyon gyümülcsös (áfonyás), joghurtos és csak picit édes. Egyszóval úgy egészséges, ahogy van!


Amíg az anyukák az egyetemi emlékeiket emlegették fel, a fiatalság is elfoglalta magát.


Szépen érett a paradicsom házigazdánk kertjében.


És remek lett a bográcsos.


Pár óra múlva visszamentünk vonattal a nagyvárosból a kisvárosba, ahol egy másik buli...


... báránycomb...


... és egy másik bográcsos várt.


Az ifjabbik, versenyúszó szülinapos tortája.


De a nővéréről sem feledkeztek meg.


Én az ő barackos túrótortáját kóstoltam meg, nagyon finom volt.

Mindez pont egy hete történt. A közben eltelt időt nagyrészt pihenéssel töltöttem egy makacs vírusnak köszönhetően. De már jobban vagyok.

Szép napot!

Rita


4 megjegyzés:

  1. Das passt zum Sommer, die Picknicks mit den Freunden. 9 von 12 Fotos so schmackhaft!

    VálaszTörlés
  2. Hello Rita: What a great display of yummy looking food, I thought I was the only one who like cottage cheese and yogurt together, I like it with fresh fruit.

    Catherine

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy jobban vagy. Az nagyon remek, hogy meglett a gyűrűd...

    VálaszTörlés
  4. Csodás képek, csodás élmények. Vacak vírusok!

    VálaszTörlés